星期四, 五月 04, 2006

第9116集 Episode 9116
录影 Shooting

明早,四点钟,我们就开始拍摄新系列的初集。
没错,凌晨四点钟。
两点三十分集合。
一点三十分得开车前往集合地点。
十二点得开始化妆,准备。
现在的时间接近晚间十点,正在做最后的准备。
十二个小时之前,我正准备开车到公司作最后的彩排。

预测明天下午三点收工。
接下来的十六个小时,我充满期待……

8 Comments:

At 12:28 上午, Blogger ek said...

怎样?拍攝还顺利吧?趁现在Mi3正大热之期,趕快把你的Malaysia Mi 版推出,说不定还可以省下宣传费。

 
At 1:24 下午, Blogger ~风之翼~ said...

噢~ 何时再写一写你的英文部落哦?

别把它给荒废了啦~ ^.^

 
At 8:40 下午, Blogger 蓝双子 said...

新作什么时候推出啊?在期待着

 
At 2:05 上午, Blogger hyperhex.com said...

Heyas, stumble upon your blog through my statistics, I've been link in one of your comment.

I am sorry that I cannot read chinese, but it does sound interesting what you are doing.. whatever u are doing :)..

cheers

 
At 11:23 下午, Blogger Unknown said...

koon,拍摄一点都不顺利,不顺利是我节目的其中一个重点……我的制作人不希望顺利~~~

~风之翼~,我自从离开IT后就很少用英文了啦~~~,大家都讲中文,为何要我讲红毛话呢?

蓝双子,播出时间是9月23日,我很期待哦!

hyperhex.com,did I? How come? Anyway, u are working in Astro too, right?

 
At 10:15 上午, Blogger ~风之翼~ said...

can improve on your english by constant writing~ that's not to say your english is bad or anything, just that it will keep improving! hehehehe...

oh, time to update lo. Been LONG overdue!

 
At 12:24 下午, Blogger hyperhex.com said...

yes, i do. but i dont think we met ;)

 
At 9:03 下午, Blogger Unknown said...

english... now hardly complete an email...

 

发表评论

<< Home